روش فوق شگفت انگیز برای لاغری

نکاتی فوق شگفت انگیز برای لاغری

نکاتی فوق شگفت انگیز برای لاغری

با سلام خدمت دوستان و همراهان گلم

امروز میخوام روش هایی رو برای رسیدن به تناسب اندام بهتون معرفی کنم که فوق شگفت انگیز هستن و با رعایت این روش ها می تونید به وزن دلخواه خودتون برسید.

قدم اول شمارش تعداد لقمه های غذایی خودتان

یک هفته اول سعی کنید تعداد لقمه های و تعداد قاش قای غذاییتون و در کل میزان حجمی از غذا رو که میل میکنید رو شمارش کنید.بعد از اینکه امار حجم غذاتون دستتون اومد شروع کنید و یک و پنجم و یا بیست درصد از حجم غذاتون رو کم کنید و این کار رو به مدت ۲۱ روز ادامه بدید.در نهایت باید هر ۲۱ روز بیست درصد از حجم غذای مصرفی خودتون رو کم کنید با این روش تدریجی کم کم معده ی شما کوچیک میشه و وزن کم می کنید و در نهایت طی چند ماه به وزن ایده آل خودتون می رسید.

خوردن وعده های غذایی سر ساعت معین

نکته مهمی که وجود داره و باید خدمتتون عرض کنم اینکه باید در روز ۶ میان وعده مصرف کنید و از همه مهمتر و رمز و رازی که باید باهاتون در میون بزارم اینکه ازین به بعد برای رسیدن به لاغری باید وعده های غذایی خودتون رو سر ساعت معین مصرف کنید مثلا هر روز ساعت ۸ صبح باید صبحانه خودتون رو میل کرده باشید و یا ساعت یک بعدظهر تایم ناهار خوردتون باشه با این کار سلول های شما شرطی میشن و شروع به کم کردن وزن میکنید.

هنگام غذا خوردن تمام فکر و ذهن خود را روی غذا خوردن منعطف کنید

نکته بعدی اینه که موقع غذا خوردن عجله رو بزارید کنار و سعی کنید به رنگ و بو و عطر غذا نهایت توجه رو بکنید اونوقت که متوجه طعم غذاها خواهید شد و از خوردن خوراکی ها و نعمتهای خداوند نهایت لذت رو خواهید برد.با این کار کم کم اون طمع و هوس کاذب از بین خواهد رفت و میتونید با کنترل نفستون اروم اروم پا به دنیای تناسب اندام بزارید.
برای خوردن میان وعده میتونید از شیر کم چرب استفاده کنید و یا چهار مغز که خیلی عالی هستش و خاصیت داره. برای خوردن میوه به عنوان میان وعده باید از یک نوع میوه استفاده کنید اینکه فکر کنید میوه کم کالری هست و خوردنش به صورت نامحدود مجازه اشتباه هست.

تو جلسات بعدی انشاءالله مقاله های بیشتری رو در اختیارتون قرار خواهم داد.موفق و پاینده باشید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =

بازدیدها: 66