هاله های انرژی جلسه اول (موفقیت جلسه دهم)

 

هاله های انرژی

واما بحث داغ انرژی ها! تمام اتفاق هایی که دور و بر ما میوفته نتیجه نوع انرژی هاست.
دوست مون انرژی !
شغل مون انرژی !
همسرمون انرژی !
اتفاقات، دونه دونه، انرژی!
دوستان عزیز قانونی داریم در فیزیک به اسم قانون “دوبروی” ! قانون دوبروی به زبان ساده میگه که هر ذره در حال ساطع کردن مدام انرژی از خود است.
خودکار ، مداد ، در ، پرده ، بدن من و شما و خلاصه همه چیز در حال ساطع کردن مدام انرژی از خودشون هستن.
این انرژی ها چی هستن؟ چی کار می کنن؟ چه جورین؟ بحث مفصلی است که تا اونجایی که به تکنیک های موفقیت مربوط بشه براتون میگیم.
از این انرژی ها تصویر و فیلم هم تهیه شده.
دستگاه عکاسی از هاله های انرژی:

هاله های انرژی انسان

images
بیمارستان میلاد تهران دوربینی رو خریداری کرده که از انرژی های اطراف بدن بیماران تصویربرداری می کنه و باتوجه به تحلیل اون انرژی میشه تشخیص داد که عضو بیمار و گستردگی بیماری چه طور هست.
دوستان یه کوچولو از خواب سبک و عمیق براتون بگم. خواب سبک و عمیق در روز و شب متفاوت است. خواب سبک در روز از وقتی که می خوابید تا ۲۰ دقیقه این خواب سبک است. فرقی نمی کنه که ۲ دقیقه خوابیدید یا ۲۰ دقیقه!
از نود دقیقه خواب عمیق شروع میشه. بنابراین اگه شما روز بخوابید، اگر رویا ببینید حتما در ۲۰ دقیقه اول میبینید. حالا تا ۲۰ دقیقه خواب سبک ، از ۹۰ دقیقه به بعد خواب عمیق، بین ۲۰ تا ۹۰ دقیقه “مرحله ی انتقال از خواب سبک به خواب عمیق”است.
توصیه بسیار مهم:
اگر خواستید بخوابید، یا باید درمرز ۲۰ دقیقه خواب سبک بخوابید یا در مرز خواب عمیق.
اگر کسی در مرحله ی انتقال خواب سبک به خواب عمیق ، از خواب بیداربشه ، نه تنها خستگی و کسالتش از بین نرفته، بلکه بیشترهم خسته است.
شاید دوستان به نظرتون عجیب و غریبه! امتحان کردن این مطلب کاملا رایگانه ! امتحان کنید! یکی از دوستان می گفت اصلا این طوری نیست! گفتم چرا؟
گفت من بعدازظهر ها نیم ساعت می خوابیم ووقتی بلند میشیم کاملا سرحالم و طیق گفته ی شما نیم ساعت در مرز انتقال است و خستگی من باید بیشتر بشه ولی من سرحال سرحالم!
دوستان عزیز از نظر علمی کسی که خسته ی خسته ی خسته ی خسته ی خسته و خواب آلود ی خواب آلود است ، این آدم ۷ دقیقه طول می کشه که خوابت ببره. من اون ده دقیقه رو کار ندارم، اون زمانی رو که می خوابی رو میگم.
واما در شب:
خواب سبک در شب تا ۶ساعت، فرقی هم نمی کنه که نیم ساعت بخوابی تا ۶ ساعت بخوابی.
و خواب عمیق در شب از ۹ ساعت به بعد. بین ۶و۹ ساعت مرحله ی انتقال از خواب سبک به خواب عمیق است. پس در شب یا تا ۶ ساعت یا بالای ۹ ساعت! بالای ۹ ساعت که قابل توصیه نیست چون خرس قطبی که نیستیم پس فقط و فقط تا ۶ ساعت!
یه چیز دیگه هم از خواب بگم و تمام.
بهترین خواب شبانه از ساعت ۱۰ شب شروع میشه.خواب ۱۰ شب خوابی است که مجموعه ی بدن در کامل ترین استراحت قرار میگیرد.
هر چه از ساعت ۱۰ شب دیرتر بخوابیم داریم دقایقی از عمرمون رو کمتر می کنیم. پس چرا میگیم ۱۰شب بهترین موقع است؟
چون از ساعت ۱۰ شب هورمون های رشد شروع به ترشح میکنن و بدن باید در استراحت کامل باشد. ۱۰ شب می خوابین به اضافه ی ۶ ساعت میشه کی؟
۴ صبح!
الان میگید “۴صبح بیدار بشیم! چه کار کنیم؟”
یه سری بزنین به خدا! یه گپی باهاش بزنید!
اگه می خواهید عمرتون طولانی بشود علم روز دنیا میگه ایده ال ترین خواب برای بدن جهت افزایش عمر، خوابی است که ۱۰ شب شروع میشه و ۶ ساعت هم بیشتر نیست.
اگر ۴ صبح بلند شدی و احساس گیجی {البته به ندرت پیش میاد}، چند قدمی راه برو و اگه بازم خوابت میومد ۲۰ دقیقه بخواب و بلند شو. البته این میزان خواب برای کسانی است که بین ۱۸ تا ۴۰ سال دارند، خوب است.
نوزاد خیلی بیشتر از این مقدار خوب نیاز داره.
پیرمرد و پیرزن خیلی بیشتر از این میزان نیاز به خواب دارند.

خداحافظی با جملات منفی!(موفقیت جلسه نهم)

ضمیر خودآگاه و نا خودآگاه (موفقیت جلسه هشتم)

تحول در زندگی (جلسه هفتم)

سعی و تلاش( موفقیت جلسه ششم )

تصویر سازی ذهنی(موفقیت جلسه پنجم)

عدم نگرانی (موفقیت جلسه چهارم)

عدم حساسیت (موفقیت جلسه سوم)

تکرار عبارات تاکیدی (موفقیت جلسه دوم)

جملات منفی(موفقیت جلسه اول)

http://aghayedana.ir/wp-content/uploads/2016/08/images.jpg

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =